Přihlášky mohou zájemci podávat do 8. března 2019 na adresu Magistrátu města Karlovy Vary.
„Infocentrum musí zkusit získat pro Karlovy Vary nového klienta, tzn. trošičku se zaměřit i na klienty krátkodobějších pobytů, abychom je znovu naučili, co to vlastně je starat se o své zdraví a preventivně potom jezdit na tu delší dobu. Myslím si, že do současné doby jsme takovou skladbu neměli. Je potřeba se na to zaměřit, je potřeba v lidech vybudovat opět povědomí o tom, co to lázeňství je, že je pro ně velmi důležité. Generace, která sem jezdila už dnes nejezdí, někteří umřeli a mladá generace v podstatě neví, co to lázeňství je a proč by ho měla využívat. Potřebujeme, aby město zkusilo nastartovat novou etapu a získat nové klienty,“ popsala záměr města primátorka Andrea Pfeffer Ferklová.
Od Infocentra bude chtít město větší aktivitu na sociálních sítích a cílení na české návštěvníky.
„Vzhledem k tomu, že budeme lákat nejen na tuzemskou, ale zejména na mladší, tak bychom měli využít sociální sítě a nové způsoby blogů apod., abychom tyto lidi oslovili, protože tištěná reklama, bilboardy apod. už v těchto případech není úplně tak sledovaná, takže je potřeba se zaměřit i na moderní prostředky,“ dodala primátorka.
Nově vybraný ředitel či ředitelka Infocentra má nastoupit od 1. dubna. Podrobnosti včetně podmínek a benefitů jsou k dispozici na odkazu v textové části reportáže.