S přechodem podstatné části pracovníků Okresního úřadu na radnici by vyvstala potřeba zvýšit současný počet kanceláří. Radnice dokonce uvažuje o možnosti, že vybuduje nástavby v podobě sedlových střech na výškové i spodních částech budovy městského úřadu.
„Jsou dvě možnosti. Buď převezmeme úředníky Okresního úřadu i s budovou, která ovšem pak bude příliš velká, či převezmeme jen pracovníky. Poté ale budeme potřebovat dotaci na to, abychom byli schopni vybavit jim kanceláře a získat nějaké kanceláře navíc,“ nastínil starosta města Karel Jakobec.
Sokolovský městský úřad, který zaměstnává 83 pracovníků, v současnosti pro svůj provoz nepotřebuje celou budovu a proto dvě horní patra pronajímá nejrůznějším soukromým společnostem. Momentálně ale ještě není stále jasné, zda-li by jejich případné využití stačilo pokrýt předpokládaný nárůst zaměstnanců. Jejich počet totiž především závisí na tom, jestli bude nedaleký Chodov zařazen mezi pověřené obce 3. stupně a díky tomu převezme některé kompetence zanikajícího Okresního úřadu.
„Pokud by Chodov neprošel jako malý okres, tak by se sem nevešli ani s těmi nástavbami,“ dodal starosta.
Která z uvažovaných variant bude nakonec zvolena se tedy rozhodne až ve chvíli, kdy bude jasno, kolik úředníků na radnici skutečně přejde. Město ale počítá s tím, že na případné nutné stavební úpravy budovy získá od státu finanční příspěvek.