Členové komise nakonec z došlých návrhů vybrali logo s motivem Špalíčku 22leté studentky plzeňské pedagogické fakulty Hany Pokorné z Chebu, která za svůj vítězný návrh dostala 5tisícovou odměnu. Nové logo města bude nyní využívat například turistické Infocentrum pro své propagační účely.
"To logo spíše se užívá a písemném styku, jako na obálkách, na dopisech, ve styku se zákazníky, protože není možné znak města používat při těchto všech denních příležitostech. Přeci jen, znak města patří k jisté výsostné symbolice, tak proto, pro tento styk byla vyhlášena soutěž o turistické logo Chebu," uvedl místostarosta Chebu Petr Jakš.
Soutěže na vytvoření turistického loga se zúčastnilo celkem 19 uchazečů, z nichž většina dodala více různých variant. Na jednotlivých návrzích se nejčastěji objevovaly motivy Špalíčku a chebského hradu, ale nechybělo ani logo, parodující některé, pro město typické, nešvary.