„Jsme naprosto stabilní společnost, která je spolehlivým dopravce s mnohaletými zkušenostmi. Jsme schopni zajistit nejen služby městské hromadné dopravy, ale i další nutný servis jako je mobilní aplikace, předprodej kuponů, plynulý provoz chebského dopravního terminálu a další služby, které cestujícím usnadňují život,“ vysvětluje Lukáš Siřínek.
Jeho slova doplnil i náměstek karlovarské primátorky Tomáš Trtek, který má dopravu v krajském městě ve své gesci. Ten upozornil na skutečnost, že DPKV má neustále modernizovaný vozový park a svým cestujícím momentálně nabízí služby pomocí aplikace Vary Virtual, ve které mají cestující kromě nákupu jednorázového jízdného možnost zakoupit dlouhodobé časové jízdné, parkování nebo mít k dispozici celý dopravní portál, kde jsou například vidět on-line polohy autobusů nebo časy odjezdů ze všech zastávek, hustotu provozu, uzavírky a další.
„Ta byla zprovozněna před několika měsíci a zdaleka není určena jen našim cestujícím. Prospěšná může být turistům, návštěvníkům města nebo třeba i řidičům projíždějícím Karlovými Vary,“ říká Tomáš Trtek, který se samozřejmě spolupráci s městem Cheb vůbec nebrání.
Karlovarský dopravní podnik si velmi dobře poradil i s nedávnou pandemií koronaviru. Ta samozřejmě do chodu společnosti zasáhla, ale nebyla pro ni likvidační. „Nastavili jsme ve společnosti všechny procesy tak, abychom co nejvíce uspořili na nákladech a čekali jsme, co se bude dít dále. Je samozřejmé, že jsme jako stoprocentní akciová společnost města Karlovy Vary požádali o podporu svého majitele, který nám v těchto těžkých chvílích pomohl. Nicméně ale naše opatření výrazně pomohla snížit předpokládané ztráty způsobené právě lockdowny a dalšími vládními opatřeními,“ dodal předseda představenstva společnosti Jiří Vaněček, který věří, že Dopravní podnik Karlovy Vary ve výběrovém řízení v Chebu uspěje.