Úplná uzavírka mostu tedy nebude trvat 7 měsíců, ale bude o 1,5 měsíce kratší.
„Původně se měl most opravovat za částečné uzavírky a silniční provoz by řídil semafor. Řidiči by museli počítat s čekáním na místě a stavba by se protáhla na více než půl roku. Proto jsme se domluvili se zástupci Ředitelství silnic a dálnic v Karlových Varech, že kraj umožní využívání souběžné komunikace jako objízdné trasy, aby se most mohl zcela uzavřít a veškeré práce by se tak zkrátily na 5 a půl měsíce. Objízdná trasa navíc vede skutečně přímo podél I/20, řidiči se tedy nemusejí obávat zbytečných kilometrů navíc,“ vysvětlil náměstek hejtmanky Martin Hurajčík.
Stavebníci v současnosti provádějí odstranění nosné konstrukce mostu, ve spodní části budou vybetonovány nové železobetonové úložné prahy. Vznikne nový povrch vozovky a most bude osazen svodidly. Stavba začala v polovině dubna a potrvá do 30. září letošního roku.
Zdroj: Krajské listy Karlovarského kraje