„Teď se ještě do konce roku bude vypisovat úsek A6, kde čekáme na stavební povolení. Projektant zároveň připravuje studii na úsek A3. Úsek A3 je, jak se vlévá říčka Rolava do Ohře, pak kolem Varyády a napojuje se u Porcelánky Benedikt. Tam by měl pokračovat další úsek, který se bude připravovat,“ vyjmenoval náměstek primátorky Karlových Varů Petr Bursík.
Vyšší cena úseku A5 je dána charakterem stavby, jež povede podél břehu řeky Ohře a bude potřeba podpůrných konstrukcí.
„Úsek A5 je v části Meandru Ohře pod Tuhnickým mostem, půjde po pravém břehu řeky Ohře až k Tuhnické lávce. To bude první úsek – A5. A úsek A6 půjde po stávající cestě, která je v současné době zpevněná. Zde dojde k úpravě této části, a to je úsek A6. Tzn. celý tento úsek, zhruba v délce do dvou kilometrů, budeme dělat a navazovat na cyklotrasu celoregionálního charakteru, která spojuje město Cheb až do severních Čech,“ ukázal na mapě Bursík.
Podle smlouvy se zhotovitel se zavazuje dílo úseku A5 provést, dokončit a předat objednateli do 17 týdnů ode dne uzavření smlouvy o dílo.