Bavorsko je pro Karlovarský kraj díky krátké dojezdové vzdálenosti velmi důležitou oblastí. Z toho důvodu Destinační agentura pro Karlovarský kraj svou prezentaci na tomto veletrhu značně posílila. Před samotným konáním veletrhu proto agentura zorganizovala press trip, v rámci kterého byli účastníci z řad tištěných i rozhlasových médií seznámeni s rozmanitou nabídkou tohoto výjimečného regionu. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat, a ještě před konáním veletrhu se v bavorských médiích začaly objevovat zprávy o Karlovarském kraji a jeho atraktivitách.
Při příchodu na výstaviště a ve vstupní hale si návštěvníci mohli všimnout reklamních poutačů upozorňujících na lázeňství, památky a aktivní dovolenou v Karlovarském kraji. Program veletrhu byl doplněn prezentacemi na tematických podiích. V pátek se tak například návštěvníci dověděli o podstatě a účincích léčby v Karlových Varech. Přednášku vedla paní MUDr. Milada Sárová, specialista v oblasti balneologie a hlavní lékařka hotelu Prezident, která se tomuto oboru věnuje již více jak 40 let. V sobotu představila léčbu v Mariánských lázních paní Márta Bucsai ze společnosti Léčebné lázně Mariánské Lázně. V neděli pak přednášky završila paní Tereza Podlucká prezentací o unikátech Lázeňského trojúhelníku. Všechny přednášky se těšily hojné návštěvnosti. Kromě zajímavých informací si návštěvníci mohli odnést také tašku s propagačními materiály a drobnými dárky, ochutnat teplou lázeňskou opatku či bylinný likér Becherovka.
V průběhu celého veletrhu probíhala veletržní soutěž o pobyty v Karlovarském kraji. Návštěvníci tak mohli soutěžit o pobyt v Grand hotelu Pupp, Léčebných lázních Jáchymov nebo Léčebných Lázních Mariánské Lázně.
O tom, že Karlovarský kraj patří mezi oblíbené destinace bavorských turistů, svědčila hojná návštěvnost výstavního pultu Karlovarského kraje, kam mnoho návštěvníků přicházelo cíleně, aby se informovali o lázeňských a wellness pobytech, tipech na výlety či se poradili o aktuálních nabídkách.
"Věříme, že letošní posílenou prezentací destinační agentura přispěla k budování dobrého jména Karlovarského kraje na německém trhu," uvádí na svých stránkách Živý kraj, oficiální průvodce Karlovarským krajem.
Zdroj: Živý kraj, oficiální průvodce Karlovarským krajem