Nový most by měl vydržet sto let.
„Původní rozpočet byl 55 milionů včetně DPH s tím, že ovšem po vysoutěžení výběrového řízení došlo na Ministerstvu dopravy ke změně podmínek v rámci bezpečností. To znamená, museli jsme osadit více dopravních značek, více betonových žebříků a vícepráce na dopravně-inženýrských opatřeních byly 1,8 milionů. To znamená, celková částka se dostala na 56,8 milionu,“ uvedl Jiří Šlachta, ředitel Krajské správy a údržby silnic Karlovarského kraje.
Železobetonová trámová předpjatá konstrukce, která se skládá z opěr, jednoho středového pilíře a spřažené mostovky, začala řidičům sloužit od 4. října v předčasném užívání. V průběhu prací, kdy se demolovala původní konstrukce a také se instalovala nová, došlo ke dvoudenní úplné uzavírce dálnice D6 v místě mostu. Stavba byla prováděna za částečného omezení provozu se svedením do jednoho jízdního pruhu.