Pomozte s vytvořením nového dotačního nástroje a zúčastněte se krátkého dotazníkového šetření.
Dobře vypadající obal často prodává výrobek lépe než jeho kvalita, moderní internetové stránky vytváří dobrý dojem hned při prvním kontaktu se zákazníkem a nový interiér láká hosty do kavárny, kterou již dlouho nenavštívili. Podporu těchto netechnologických inovací by mohl zajistit takzvaný kreativní voucher. Ten je vždy postaven na spolupráci firmy s kreativcem, jenž pro firmu vytváří například nový design, grafické návrhy, texty a podobně.
Obdobná forma podpory již funguje v Jihomoravském a Středočeském kraji. Než však dojde k jejímu zavedení i u nás, Karlovarská agentura rozvoje podnikání by ráda znala názor podnikatelů. Dotazník, který není nikterak časově náročný, mohou firmy vyplňovat do konce tohoto měsíce.
Bližší informace poskytuje Martina Weissová, RIS3 manažerka pro Karlovarský kraj (tel.: 775 187 808, e-mail: martina.weissova@karp-kv.cz).
Zdroj: Krajské listy Karlovarského kraje