Region: Na posílení cestovního ruchu vzniká nová kampaň

"Karlovarský kraj - Dovolená doma," je název online kampaně krajské destinační agentury Živý kraj zaměřené na posílení domácího cestovního ruchu. Kampaň odstartovala již 1. dubna 2020 a cílí na aktivní návštěvníky a rodiny s dětmi z celé ČR. Nabízí spojení lázeňské relaxace posilující zdraví a imunitu s širokou nabídkou výletních cílů a volnočasových aktivit.

dezinfekce

Kampaň na podporu lázeňských měst jako „bran do regionu“ akcentuje dovolenou v lázních, které jsou nejpříjemnějším místem pro upevnění vlastního zdraví. Lázně mohou být také výchozím bodem pro výlety do blízkého okolí a provozování mnoha sportovních aktivit. Proto jsou v rámci kampaně komunikována i další témata jako je pěší turistika, cyklistika, golf, přírodní atraktivity, hrady, zámky a další historické památky.

Na blogu Živého kraje najdou čtenáři inpiraci k zajímavým výletním cílům. Kampaň bude v období května a června navíc podpořena reklamou na seriál Toulky Karlovarským krajem, který je dostupný jak na zmiňovaném blogu, tak například na Televizi Seznam a který neotřelým způsobem představuje to nejlepší z regionu.

Ve spolupráci s vybranými ambasadory budou také představeny jejich oblíbené výletní cíle v Karlovarském kraji. Cílem je oslovit mladé rodiny a návštěvníky, kteří hledají netradiční zážitek a vyžití na léto 2020.

Destinační agentura se také zapojí do kampaně agentury CzechTourism „SVĚTOVÉ ČESKO“ na podporu domácího cestovního ruchu prostřednictvím tištěných médiích (např. lifestylové časopisy, časopisy o cestování a sportovní turistice), na online zpravodajských portálech, v televizi a rozhlase a prostřednictvím sociálních sítí. 

„Již třetím rokem také realizujeme vydání letní vkládané přílohy, která letos ponese název „DOVOLENÁ NA ZÁPADĚ“ a bude oproti předchozím mnohem obsáhlejší. Přílohu budeme distribuovat v rámci periodického tisku po celé České republice,“ zmiňuje předseda destinační agentury Petr Židlický.

„Pokračujeme také v marketingových aktivitách na zahraničních trzích. Nejsou sice v rozsahu, který je pro nás obvyklý, ale na stěžejních a blízkých trzích stále udržujeme povědomí o Karlovarském kraji a jeho tradičním a vysoce kvalitním lázeňství. Po opětovném uvolnění hranic přivítáme zahraniční účastníky press a fam tripů a navážeme na úspěšné prezentace lázeňství i celého kraje v zahraničí,“ dodává.


Zdroj: Krajské listy Karlovarského kraje


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Hlavní zprávy