Kampaň na podporu lázeňských měst jako „bran do regionu“ akcentuje dovolenou v lázních, které jsou nejpříjemnějším místem pro upevnění vlastního zdraví. Lázně mohou být také výchozím bodem pro výlety do blízkého okolí a provozování mnoha sportovních aktivit. Proto jsou v rámci kampaně komunikována i další témata jako je pěší turistika, cyklistika, golf, přírodní atraktivity, hrady, zámky a další historické památky.
Na blogu Živého kraje najdou čtenáři inpiraci k zajímavým výletním cílům. Kampaň bude v období května a června navíc podpořena reklamou na seriál Toulky Karlovarským krajem, který je dostupný jak na zmiňovaném blogu, tak například na Televizi Seznam a který neotřelým způsobem představuje to nejlepší z regionu.
Ve spolupráci s vybranými ambasadory budou také představeny jejich oblíbené výletní cíle v Karlovarském kraji. Cílem je oslovit mladé rodiny a návštěvníky, kteří hledají netradiční zážitek a vyžití na léto 2020.
Destinační agentura se také zapojí do kampaně agentury CzechTourism „SVĚTOVÉ ČESKO“ na podporu domácího cestovního ruchu prostřednictvím tištěných médiích (např. lifestylové časopisy, časopisy o cestování a sportovní turistice), na online zpravodajských portálech, v televizi a rozhlase a prostřednictvím sociálních sítí.
„Již třetím rokem také realizujeme vydání letní vkládané přílohy, která letos ponese název „DOVOLENÁ NA ZÁPADĚ“ a bude oproti předchozím mnohem obsáhlejší. Přílohu budeme distribuovat v rámci periodického tisku po celé České republice,“ zmiňuje předseda destinační agentury Petr Židlický.
„Pokračujeme také v marketingových aktivitách na zahraničních trzích. Nejsou sice v rozsahu, který je pro nás obvyklý, ale na stěžejních a blízkých trzích stále udržujeme povědomí o Karlovarském kraji a jeho tradičním a vysoce kvalitním lázeňství. Po opětovném uvolnění hranic přivítáme zahraniční účastníky press a fam tripů a navážeme na úspěšné prezentace lázeňství i celého kraje v zahraničí,“ dodává.
Zdroj: Krajské listy Karlovarského kraje