Ke zborcení zdi na silnici došlo v červnu 2020 po přívalových deštích. „Nejprve bylo třeba svah provizorně zajistit proti dalšímu sesuvu a v místě nainstalovat nepříjemné nicméně nutné semafory. To už je ale minulost, stavebníci mezitím vybudovali železobetonovou stěnu se speciálním nátěrem odolným například proti zbytkům soli při zimní údržbě. Celkové náklady se dostaly na částku 7,2 milionu korun, 5,2 milionu tvoří příspěvek z rozpočtu Karlovarského kraje, zbytek je z financí Krajské správy a údržby silnic. Věřím, že řidiči budou spokojeni, stejně tak paní Papežová, které svah ujížděl přímo před domem. Poděkování si zaslouží zhotovitel i Krajská správa a údržba silnic,“ uvedl Jan Bureš, uvolněný krajský zastupitel pro oblast dopravy.
Stavebníci ze společnosti Algon zahájili výstavbu letos v březnu. „V pondělí 27. června jsme dokončenou stavbu převzali od zhotovitele. V průběhu prací došlo z podnětu geotechnika k úpravě projektové dokumentace, zeď bylo třeba vyztužit. Pod domem paní Papežové se nacházelo množství kaveren, k jejichž vyplnění bylo zapotřebí více betonu. V tuto chvíli je už silnice plně průjezdná bez omezení,“ dodal Jiří Šlachta, ředitel Krajské správy a údržby silnic. Opěrná zeď je dlouhá 46 metrů, skládá se z osmi dílců a dosahuje výšky 3,1 metru.