Společně s dalšími 23 vystavovateli z řad regionálních turistických agentur a hotelových sítí agentura prezentaovala Karlovarský kraj v rámci společného českého stánku agentury CzechTourism. Agentura měla pro návštěvníky připravený bohatý doprovodný program, jako ochutnávku plzeňského piva, virtuální prohlídky měst a památek, digitální foto automat a pravidelná vystoupení cimbálové muziky Strážničan.
Návštěvníci našeho výstavního pultu měli největší zájem o tipy na volnočasové aktivity, kterými by si zpestřili pobyt v Karlovarském kraji a o jednotlivá lázeňská místa. Mezi nabízenými výletními místy byly například hrad Loket, hrad a zámek Bečov, klášter v Teplé, zámek Kynžvart, hrad Vildštejn, Vánoční dům, rozhledna Diana nebo volnočasový areál Klínovec. Prospektový servis dále využily města jako Karlovy Vary, Ostrov, Cheb, Sokolov, Aš, Pernink a Abertamy. Dále zejména hoteliéři z Karlových Varů, například hotely Bristol, Prezident, Čajkovskij Palace, Olympic Palace, Pupp či Mánes. Zájem byl také o montánní památky a Česko-bavorský geopark.
Mnoho účastníků veletrhu již Karlovarský kraj v minulosti navštívilo, někteří ho dokonce navštěvují pravidelně a velká většina cestu do našeho kraje opět plánuje. Z rozhovorů s návštěvníky také vyplynulo, že mnozí již navštívili některý z jiných krajů ČR, ale v rámci plánování dovolené či výletů by se chtěli vydat pro změnu právě do kraje Karlovarského.
Zdroj: Živý kraj