Karlovy Vary: Infocentrum bylo oceněno na veletrhu

Vyhlašování výsledků Velké ceny cestovního ruchu 2016/2017 v rámci veletrhu GO & Regiontour bylo úspěšné i pro karlovarské…

obrázek: Karlovy Vary: Infocentrum bylo oceněno na veletrhu


Vyhlašování výsledků Velké ceny cestovního ruchu 2016/2017 v rámci veletrhu GO & Regiontour bylo úspěšné i pro karlovarské INFOCENTRUM. Smyslem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Hodnocení přihlášených projektů měli na starost odborníci na slovo vzatí. „Stejně jako v minulých letech jsme do poroty přizvali odborníky na cestovní ruch, marketing, komunikaci i další obory,“ vysvětluje ředitel projektu GO&REGIONTOUR společnosti Veletrhy Brno Miloň.



V desátém ročníku prestižní ankety hodnotila odborná porota elektronické projekty v oblasti cestovního ruchu, propagační kampaně, turistické produkty či lázeňské a wellness balíčky. Oceněn byl také nejlepší startupový projekt v cestovním ruchu. Široká veřejnost pak stejně jako v minulých letech rozhodla o vítězi v kategorii Cestovní kancelář roku.

V kategorii Nejlepší jednotná kampaň hodnotila porota soubor materiálů spojených s jednou marketingovou kampaní. V této kategorii dosáhlo velkého úspěchu i INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary. Jako druhá nejlepší kampaň loňského roku byla vyhodnocena kampaň DO VARU°. Cenu převzal z rukou ředitelky ČCCR – CzechTourism doc. Ing. Moniky Palatkové primátor města Karlovy Vary a předseda správní rady INFOCENTRA Petr Kulhánek.

„Loňský rok byl pro Karlovy Vary speciální s ohledem na oslavy výročí narození zakladatele města Karla IV. Ve snaze odlišit se od dalších míst, která oslavovala Karla IV., byl vytvořen komunikační koncept, který vychází z loga města Karlovy Vary a využívá pozitivní lidské emoce – touhu, vášeň. Primární vizuál komunikoval Karla IV. – DO VARU° tě přivede Karel IV., v doplňkových kampaních byla využita variabilita – DO VARU° tě přivede touha po relaxaci, DO VARU° tě přivede touha po poznání, atd. Komunikační koncept je nastaven jako univerzální a umožňuje s ním pracovat i v dalších letech, kdy se dá navázat na různé produkty, které jsou v Karlových Varech k dispozici,“ doplnila Jitka Ettler Štěpánková, ředitelka INFOCENTRA MĚSTA Karlovy Vary.

Pořadí kategorie „Nejlepší jednotná kampaň“ 1. Jihočeský kraj – Jižní Čechy olympijské 2. INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary – DO VARU° 3. Destinační společnost Východní Čechy – Po śladach / Po stopách _ prezentace Pardubického kraje v česko-polském pohraničí

zdroj: TZ Infocetrum Karlovy Vary

#KarlovyVary #ocenění #infocentrum #veletrh

Ať vám nic neunikne!

Sledujte denní zprávy z vašeho regionu na našem Facebooku.

Sledovat na Facebooku
Další články