Práce Nabídka zaměstnání

front office manager

Petra Sokolovská
  • vztah

    Pracovní poměr - plný úvazek

  • směny

    Jednosměnný provoz

  • min. vzdělání

    ÚSV

Nástupní plat 25 000,- až 35 000,- Kč

Kontakt: Sokolovská Petra, e-mail: accounting33@global-accounting-services.com
AXXOS hotel & spa management s.r.o.
FRONT OFFICE MANAGER DO HOTELU DVOŘÁK V KARLOVÝCH VARECH- AXXOS hotel & spa management s.r.o.
Do našeho přátelského týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Front Office Manager (Manažer ubytovacího úseku).
Front Office Manager především (Manažer ubytovacího úseku) řídí ubytovací úsek a odpovídá za poskytování ubytovacích služeb hostům Hotelu v kvalitě dle standardů Hotelu.
Front Office Manager (Manažer ubytovacího úseku) dále zejména:
- organizuje a řídí činnosti pracovníků recepce a zajišťuje aktivní podporu pracovního týmu na úseku Front Office
- zajišťuje motivaci zaměstnanců na úseku Front Office
- zajišťuje školení/trénink zaměstnanců na úseku Front Office
- zpracovává rozpis směn pro zaměstnance na úseku Front Office a zajišťuje podklady pro zpracování evidence docházky a evidence pracovní doby
- zajišťuje nastavování nejvyšších standardů kvality služeb Hotelu a zákaznického servisu
- osobně vítá VIP hosty Hotelu
- zajišťuje řešení problémů s hosty Hotelu
- operativně řeší nestandardní situace na úseku Front Office
- zajišťuje dodržování pracovních postupů zaměstnanci na úseku Front Office
- zajišťuje správu přístupů zaměstnanců na úseku Front Office do hotelového systému
- zajišťuje úpravu a nastavení hotelového systému
- zajišťuje výrobu zaměstnaneckých karet
- zpracovává výkazy statistiky pro ČSÚ
- připravuje výkazy pro platbu místních poplatků za rekreační pobyty a za ubytované hosty
- vykonává službu Manager on Duty, pokud jí byl pověřen
- sleduje recenze Hotelu na webových portálech
- odpovídá za řádné plnění zákonné povinnosti oznamovat ubytování cizince příslušnému útvaru Policie ČR (služba cizinecké policie), jakož i za správné zadávání a předávání údajů cizinecké policii
- provádí denní kontrolu a opravy hotelových účtů a finanční uzávěrky
- zajišťuje řešení reklamací plateb kartou s hosty Hotelu a s příslušnou bankou (např. v případě zneužití platební karty hosta Hotelu, v případě neoprávněné platby apod.)
POŽADUJEME:
- předchozí praxe na oddělení Front Office min. 2 roky,
- přirozený pro-klientský přístup, reprezentativní vystupování
- znalost Českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, velmi dobrá znalost Aj (a další jazyk výhodou)
- zkušenosti s vedením týmu a školením nových zaměstnanců
- chuť k práci a schopnost motivovat ostatní
- časovou flexibilitu
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
- práci v krásném prostředí přímo na karlovarské promenádě
- práci v přátelském prostředí
- stravování v hotelu
- měsíční bonusy
- pravidelné školení
- další výhody hotelové sítě AXXOS HOTELS
- měsíční mzda 25.000 - 35.000Kč
- možnost prodloužení pracovního poměru


Odpovědět na nabídku

Zadejte vaše jméno
Zadejte komentář
Podporované formáty: doc, docx, xls, rtf, txt, xls nebo pdf
Zadejte váš email
Opište kontrolní kód
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.