Kraj spustil marketingovou kampaň Žijeme regionem

Nejenom v ulicích měst, ale také ve veřejné hromadné dopravě, na internetu či v tisku se nyní můžete setkat s marketingovou kampaní „Žijeme regionem.“

dezinfekce

Jejím cílem je podpořit u obyvatel Karlovarského kraje zdravý patriotismus a představit jim příběhy a názory úspěšných lidí, kteří zde aktivně žijí a podnikají již řadu let. 

Marketingová kampaň je primárně zacílena na žáky, studenty a absolventy, kteří jsou klíčoví pro nastartování inovačního myšlení a kteří nejčastěji opouštějí náš region. Jejím realizátorem je Karlovarská agentura rozvoje podnikání a zapojeno je do ní v současné době na dvanáct ambasadorů. Mezi ně patří například známí designéři Lenka Sárová Malíská a Jiří Hanek, grafik, marketér a blogger Jaromír Knechtl, divadelní herec Viktor Braunreiter, ředitelé středních a vysokých škol Pavel Janus či Lenka Chlebková nebo například šéf jednoho z nejvýznamnějších strojírenských podniků na Sokolovsku Tomáš Musil.

„Marketingová kampaň Žijeme regionem je jednou z cest, jak podpořit patriotismus a ukázat, že náš kraj má rozhodně velký potenciál a lidé v něm mohou realizovat svoje sny a nápady. Ostatně důkazem toho jsou i jednotliví ambasadoři kampaně, jejichž životní příběhy jsou skvělou inspirací pro ostatní. Celkové náklady na její realizaci dosahují částky 300 tisíc korun a finanční prostředky jsme na ní čerpali z Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělání v rámci projektu Smart Akcelerátor,“ upřesnila hejtmanka Karlovarského kraje Jana Mračková Vildumetzová.

Součástí marketingové kampaně je manifest a zásady pro rozvoj regionu, se kterými se zájemci mohou blíže seznámit na internetových stránkách www.zijemeregionem.cz nebo na facebooku.

„Svým příběhem může přispět také jakýkoliv obyvatel našeho regionu. Stačí pouze sdílet zásady, mezi které patří například hrdě se hlásit ke svému kraji, mít zájem o dění v regionu nebo prezentovat aktivně své úspěchy či úspěchy ostatních. Kampaň poběží až do konce března letošního roku a poté zhodnotíme její přínos, případně upravíme zacílení a výběr komunikačních nástrojů,“ dodal radní pro oblast regionálního rozvoje, projektového řízení a informatiky Josef Janů.


Zdroj: Krajské listy Karlovarského kraje


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Hlavní zprávy