"V těchto konkrétních případech, když se obracejí na úřad, tak aby si ušetřili práci, aby rovnou měli připravené všechny potřebné doklady, aby věděli, kam se obrátit, na kterého pracovníka a jak postupovat, co všechno dalšího to obnáší," popsal místostarosta Chebu Václav Jakl.
Zveřejnění těchto návodů je součástí projektu nazvaného Navigátor, který chebská radnice realizuje ve spolupráci s firmou spravující internetové stránky města. Hned na jejich úvodní stránce stačí kliknout na odkaz "Potřebuji vyřídit" a poté se již zobrazí seznam návodů pro řešení nejrůznějších situací při jednání s úřady.
"Protože Internet nemá přístupný každý, tak uvažujeme i o možnosti, aby se tyto návody otiskly, aby vyšla brožurka, která by vlastně ty informace, které jsou na internetu podávány tak, aby v ní občané Chebu našli," dodal Jakl.
V současné době je na internetových stránkách města již více než čtyři desítky návodů, které mají lidem pomoci při kontaktu s úřady. Tento počet by přitom měl být do budoucna neustále rozšiřován.